Четвер, 06.02.2025, 21:01
Вітаю Вас, Гость
Головна » 2015 » Грудень » 11 » Засідання школи молодого вчителя
13:40
Засідання школи молодого вчителя

20 листопада 2015 року у рамках роботи школи молодого вчителя, на базі Вороновицької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, пройшов районний семінар-супутник на тему «Урок від А до Я».

Метою засідання школи молодого вчителя було опрацювання основних ознак сучасного року як основної форми організації навчання, розвиток професійної компетентності молодих вчителів, формування та стимулювання потреби в безперервній освіті та самоосвіті.

Продан Галина Михайлівна, в.о. директора Комунальної установи «Вінницький районний методичний центр закладів освіти», визначила основні напрямки роботи семінару: підготовчий, теоретичний та практично-аналітичний модулі.

Учасники семінару мали  змогу глибоко познайомитися з роботою школи, учителів, створенням умов для самореалізації особистості кожного учня. Про діяльність школи, досягнення учнів та вчителів розповів директор школи Пелешок Володимир Анатолійович, використовуючи мультимедійну презентацію.

 

Щоб допомогти молодим спеціалістам та малодосвідченим вчителям зорієнтуватися в основних питаннях підготовки та проведення сучасних уроків, заступник директора школи з навчально-виховної роботи Сауляк Лідія Володимирівна представила теоретичну частину модуля у вигляді виступу на тему «Сучасний урок. Новий формат навчання та роботи».

У творчих лабораторіях учителів-предметників молоді вчителі відвідали уроки досвідчених педагогів, учителів вищої кваліфікаційної категорії. Зокрема, урок української літератури у 6в класі провела вчитель-методист Білаш Лариса Павліна, її урок відзначився використанням різноманітних форм і методів інноваційної діяльності, використанням комп’ютерного забезпечення, він був проведений на високому науково-методичному рівні.

Для вчителів біології було представлено урок у 6б класі старшим учителем Мельник Наталією Сергіївною. Кожен урок має сіяти в дитячих душах добро і красу, тому учитель заздалегідь продумала  вправи для створення позитивного настрою учнів на уроці. Для цього нею вдало було  використано низку спеціальних прийомів: «Використання засобів мультимедіа», «Емоційне стимулювання» тощо. Наталія Сергіївна  значну увагу приділяє  внутрішньому стану кожного учня на уроці.

Урок технологій в 11а класі провела старший вчитель Пелешок Олена Олегівна. Урок був присвячений актуальній проблемі для одинадцятикласників – «Вибір професії», де вони мали змогу продемонструвати свою обізнаність у широкому спектрі професій. Після самоаналізу уроку, молоді педагоги забажали познайомитись і з учнівськими роботами, і з матеріальним забезпеченням майстерні та отримати відповіді на питання досвідченого педагога.

Для малодосвідчених учителів історії та правознавства було проведено урок на тему «Право на освіту в Україні» у 9а класі вчителем Головченко Валентиною Володимирівною, яка вважає, що головною метою вчителя правознавства є формування інтелектуальної особистості з активною громадянською позицією, яка готова реалізувати свої права та обов’язки, толерантно ставиться до поглядів інших, відповідальна перед суспільством і державою за свої вчинки.

Учителі математики мали нагоду відвідати урок Савченко Людмили Миколаївни у 5а класі з теми «Розвязвання рівнянь». Доброзичливе ставлення вчителя, вміння відмітити найменші успіхи учня, віра у їхню здатність подолати складнощі створили атмосферу довіри на уроці.

 

Прекрасним осіннім настроєм та професіоналізмом гостей семінару та учнів 2б класу захопила вчитель англійської мови  Судік Світлана Валентинівна уроком на тему «Осінь», яка не залишила байдужими ні дітей, ні гостей та викликала жваву хвилю обговорень та зацікавленості. Під час уроку учні мали змогу проявити себе у різних формах роботи та досягти певних результатів. На уроці були використані розвиваючі ігри, творчі завдання.

Учитель  початкових класів Ременяк Антоніна Миколаївна продемонструвала урок української мови у 4а класі, який став майстер-класом з використання технології критичного мислення «Шість мислячих капелюшків». Урок був креативним, розвиваючим. Учні працювали у парах та групах, складали усні міні-твори. Діти працювали з великим задоволенням і показали себе творчими особистостями.

Урок гімнастики у 6а класі пройшов на зразковому методичному і науковому рівні. При обговоренні відкритого уроку молодий колега висловив позитивний відгук та подякував учителю Коліснику Павлу Климовичу за майстерно проведений урок. Адже уроки Павла Климовича завжди продумані, під час їх проведення він використовує різні методи тренування з постійним контролем фізичного навантаження.

Ознайомитися з поняттям задачі та її структурним елементами молоді педагоги могли на уроці математики учителя початкових класів Мисліцької Людмили Миколаївни, який пройшов у 1б класі. Учитель уміло створила умови для задово­лення різнобічних пізнавальних інтересів першокласників і водночас для розвитку їх здібностей.

Гарні відгуки про відвідані уроки висловили усі молоді вчителі під час методичного практикуму з використанням ІКТ, де вони визначали рівень ефективності побачених уроків. Приємно те, що молоді освітяни лише починають свій педагогічний шлях, проте в повній мірі володіють методикою аналізу сучасного уроку.

Логічним завершенням роботи семінару стало проведення ділової гри «Сучасний урок. Який він?», яку організували заступники директора з НВР Шпорт Тетяна Михайлівна та Сауляк Лідія Володимирівна.

Даний захід був спрямований на формування педагогічної майстерності молодих вчителів. Кожен з присутніх поповнив свій досвід цікавими і важливими методами та прийомами, які необхідні для сучасного вчителя, щоб перетворити сучасний урок у спільну творчість учителя й учнів.

 

 

Переглядів: 921 | Додав: tiramisu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]